Rada pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV) zahájila správní řízení se společností Barrandov Televizní Studio. Televize Barrandov, kterou firma provozuje, se mohla dopustit porušení licenčních podmínek, neboť zpravodajský čtený přehled Naše zprávy odvysílala pouze jednou za den.Zpět na zdroj článku

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *