Televize Newsmax se omluvila za šíření konspirací

Jedna z amerických televizních stanic, které po loňských volbách přiživovaly konspirační teorii o zmanipulování výsledků, se minulý týden omluvila za šíření fám o manažerovi firmy dodávající hlasovací techniku. Televize Newsmax přiznala, že pro nařčení mířící proti Eriku Coomerovi ze společnosti Dominion Voting Systems, nemá žádné důkazy. Coomer zároveň stanici vypustil ze své žaloby související s volebními dezinformacemi, informovala agentura AP.Zpět na zdroj článku

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *