BBC se omluvila za rozhovor s Dianou, podle bratra i Harryho vedl k její smrti

Britská televizní stanice BBC se ve čtvrtek omluvila za způsob, jakým si v roce 1995 zajistila rozhovor s princeznou Dianou, v němž poprvé veřejně odhalila podrobnosti ze svého rozpadajícího se manželství s princem Charlesem. Podle nezávislého vyšetřování, které vedl bývalý soudce John Dyson, použil novinář Martin Bashir podvodné jednání včetně lží a padělaných dokumentů. Princ Harry pak řekl, že kvůli tomu jeho matka přišla o život.Zpět na zdroj článku

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *