Cenzura v Rusku přitvrzuje. Úřady zablokovaly The Moscow Times i stanici RFI

Ruský cenzurní úřad Roskomnadzor zablokoval ruskojazyčnou internetovou verzi deníku The Moscow Times. Deník, který informuje o dění v Rusku od rozpadu Sovětského svazu, o tom informoval na svých internetových stránkách. Podle zpravodajů agentury AFP je zablokovaný přístup z Ruska také na stránky francouzské veřejnoprávní rozhlasové stanice RFI.Zpět na zdroj článku

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *